אחת לתקופה צצים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מתחמי 'פופ-אפ' ייעודים, כשהפעם הבושם החדש של גרלן, מון גרלן (Mon Guerlain) הוא גולת הכותרת.
הפרזנטורית שנבחרה להוביל את מסע הפרסום של הבושם היא השחקנית היפהפיה אנג'לינה ג'ולי. על גבי מסך שמוצב במתחם, תוכלו לצפות בצילומי הקמפיין העדינים שצולמו בביתה של ג'ולי בפרובאנס, בהם חושפת השחקנית את אוסף הקעקועים המפורסם שלה. במתחם הנשי שקושט כולו בבקבוקי הבושם, תוכלו להתאבזר גם אתן בקעקועי זהב זמניים שמתכתבים עם רוח הבושם והקמפיין: ללכת עם, להרגיש בלי.
אם אתן מתכננות טיסה לחו"ל בקרוב, אל תוותרו על סיבוב במתחם שפתוח 24/7 עד ה-3.4. קחו בחשבון שעם ירידת שער הדולר, המחירים מזמינים מתמיד. מחירו המלא של הבושם עומד על 100$ ל-100 מ"ל, אולם הוא משתתף במבצע הבישום והטיפוח של הדיוטי פרי, בו בקנייה ב-200$ ממוצרי הבישום והטיפוח השונים, תשלמו רק 150$.
אם אתן מבולבלות מההיצע וצריכות קצת המלצות, הייתי הולכת על מוס הניקוי העדין של המותג עליו המלצתי בסרטון טיפוח (לחצו כאן לצפייה), ועל סדרת My Super Tips עליה כתבתי כאן, וכאן.
עןד בהיצע של המותג היוקרתי: בשמים אייקונים כמו La Petite Robe Noire המפורסם, וגם הפעם הבקבוק הקלאסי מעוצב באלגנטיות מתבקשת. הוא שואב השראה מהאלכימאים המסתוריים של העבר, ומחמיא לבושם שכמו הבקבוק מצליח להיות נקי ופשוט מצד אחד, אך עוצמתי ועל זמני מצד שני. שילוב של וניל מטהיטי, לבנדר מפרובאנס, יסמין סמבק שנקטף עם הזריחה ואלגום עוצמתי מתמזגים לכדי בושם מלא נוכחות שלרגע איננו מעיק.
Mon Guerlain עוטף ומלטף, נשי וחמים אך שומר על איפוק ואיננו מתוק מדי או מתלהם. בחירה ראויה כמתנה לחג הפסח המתקרב אלינו בצעדים שקטים ונמצא כבר ממש מעבר לפינה.