חוכמת המונות: כמה אנחנו מוציאות על שגרת הטיפוח שלנו? - Duty Free Blog

חוכמת המונות: כמה אנחנו מוציאות על שגרת הטיפוח שלנו?

כמה אתן מוציאות כל חודש על טיפוח - ואיזה מוצר ב-10$ הכי שווה בעיניכן מבין המבחר בדיוטי? יצאנו לבדוק קניות ביוטי כיפיות משפרות את מצב הרוח, בין אם מדובר במסקרה וסבון פנים פעם בחצי שנה או בעגלה עמוסה פעם בחודש. בכל הנוגע להרגלי רכישה של מוצרי הטיפוח והאיפור, הפעם לא שאלנו מה אנחנו קונות - אלא מתי ובאיזה סכום. כמה מהנתונים שהתקבלו היו צפויים מראש, אבל אחרים דווקא הפתיעו לטובה ואם תקראו עד הסוף, אפילו תזכו להפריך סטיגמה מאד חזקה.

 

מתי אנחנו קונות את הקרמים ואת האיפור? כמעט מחצית מנשים (48%) מספרת שהן מחכות למבצעים או לגיחה לחו"ל. אגב, לפעמים זה השילוב – לרכוש בדרך לחו"ל במחירי מבצע. על אף שרובנו מעידות על עצמנו כקונות מחושבות (37%), אחת מכל 5 קונה מוצרים שלא תכננה לרכוש מבעוד מועד. בקיצור, אנחנו די נסחפות, למרות הכל.

על כמה עומדת הוצאה חודשית? היו כאלה שענו מיד בלי לחשוב, היו כאלה שקצת הסמיקו – ואלו הן התוצאות: ההוצאה החודשים הממוצעת של נשים על טיפוח מתחלקת בין נשים מחושבות שרוכשות מוצרי טיפוח אליהם הן נאמנות ומכירות (בדרך כלל מותגים קבועים), במחירים של עד 200 שקלים. אלה כמעט חצי מכל הנשאלות (48%). 38% מגיעות להוצאה של עד 500 שקלים מדי חודש וכמעט 20% מאיתנו מוציאות יותר מ-500 שקלים בחודש על מוצרי טיפוח (אותה אחת מכל חמש, אגב)

תראו משהו מעניין – דווקא הנשים ששומרות את הרכישה לטיסה לחו"ל, מוציאות הרבה פחות על מוצרי טיפוח (עד 200 שקלים בחודש בממוצע). בעוד שנשים המקפידות על רכישות קבועות ומחושבות – מוציאות יותר מפי 2 מהן – עד 500 שקלים בחודש. דווקא הספונטניות הן אלה שמוציאות הכי הרבה – מעל 500 ₪ בחודש על מוצרי טיפוח! אז להיות ספונטנית זה כיף, אבל זה לא משתלם כל כך לארנק. זכרו זאת בפעם הבאה כשאתן טסות לחו"ל.

ביקשנו מגולשות און לייף לדרג חמישה מוצרים שהיו חוטפות מהמדף במחיר של 10$ בלבד
במקום הראשון (35%) – מובילה את הרשימה LASH SENSATIONAL, המסקרה מבית מייבלין, שמוכיחה כי היא הבסט סלר הישראלי האולטימטיבי.
במקום השני ולא הרחק מאחור (26%), מתבססת לה המסכה לאחר טיסה של דרמאגלאם.
במקום השלישי (22% מהגולשות) – נבחר השפתון TRUE COLOR מבית ג'ייד.
במקום הרביעי תמצאו את COLORSTAY, אייליינר מס' 1 המיוצר ע"י רבלון, עם 13% מהנשים.
ואת הרשימה סוגר מסרק לשיער עבה של מעצב השיער מישל מרסייה. את המסרק בחרו 4% מהגולשות כפריט שהיו חוטפות ראשון מהמדף בתמורה ל-10$.

אהבתם? שתפו!