מסיבת קיץ של צבעים וצורות בדיוטי! - Duty Free Blog

מסיבת קיץ של צבעים וצורות בדיוטי!

זה אולי נראה רחוק, אבל בסוף הקורונה תעבור, השגרה תחזור לאט לאט למסלולה וגם עולם התיירות יחזור לעצמו ואפשר יהיה, אולי, להתחיל ולתכנן את הטיול הבא. מתי זה יקרה? אנחנו מקווים שבקרוב, כעת זה אולי נשמע כמו מחשבה דמיונית, אבל היי - לכל דבר יש סוף, אתם יודעים, בסופו של דבר.ועד שזה יקרה אני חולקת אתכם כאן את רשימת המוצרים שאני אף פעם לא מפספסת בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עם טוויסט כל המוצרים וכל הטרנדים הכי שווים בחלוקה לצבעים כי בדיוטי כמו בדיוטי – כל מוצר הוא בצבע

בשמים בכל צבעי הקשת
אם יש מתנה שתמיד באופנה, זה בושם. לכן גם אם נחזור לטוס בקיץ וגם אם בעונה הבאה – הבושם קופץ אצלי לראש הרשימה וכשיש כל כך הרבה אופציות כל מה שנותר זה לבחור. אין מי שלא אוהב לקבל בושם במתנה, ובאותה נשימה אין אישה שלא חולמת על אחד הניחוחות היוקרתיים של בית האופנה הצרפתי הרמס. 


השיק הפריזאי, הריחות היוקרתיים והנגיעה האמנותית- אין על הרמס! הפריטים הבאים מיועדים לאספנים שביניכם. רק דמיינו את המארזים הצבעוניים בכל צבעי הקשת אצלכם על המדף בבית…

יצרן בשמים צרפתי נוסף שלא תרצו לפספס זה טיירי מוגלר, שבשמיו ניחנים בריחות וקסם ייחודי. אי אפשר להתבלבל ולא להתאהב. את הבשמים מבית מוגלר, ניתן לזהות בקלות בריחם המשובח והמיוחד. 

והנה לכם עוד מניפת צבעים – הפעם לטיפוח השיער. קרסטס, מותג טיפוח השיער היוקרתי מבית לוריאל. קרסטס נוסדה בצרפת בשנת 1964 והמוצרים שלה נחשבים לאיכותיים, אמינים ובריאים מאוד לשיער שלך. מעצבי שיער רבים משתמשים וממליצים על מוצרי הטיפוח ועיצוב השיער של קרסטס והחברה מציבה את החוויה הנשית במרכז חזונה.

גם לבית מגיע: אם עדיין לא שמעתן על המותג Rituals, אל דאגה, אני כאן כדי לספר לכן עד כמה אתן הולכות להתאהב! המותג, שהוקם לפני 20 שנים, קיבל פרסים רבים בתחום החדשנות ובשיווק, והקונספט שלו הוא רשת מעוצבת ויוקרתית למוצרי טיפוח וקוסמטיקה לבית ולגוף, במחירים אטרקטיביים. נשמע חלומי לא?

ירוקים מקנאה

הטרנד הגדול של העונה טמון בבשמים הצהובים־ירוקים, עם הבשורה המעודנת של רעננות. חובבות הבשמים המרעננים ימצאו כאן את מבוקשן, עם בשמים שיכולים להתאים גם לגברים. גם פה מככב מוגלר עם הקולון החדש.

לראות את העולם בורוד

"ניחוח הוא חלק מהמראה שלך", אומר נרסיסו רודריגז, מעצב האופנה האמריקאי. הבושם של נרסיסו רודריגז פור הר הפך להיות להיט, כמעט מרגע השקתו אי שם בשנת 2004. הניחוח מכוון לאישה המודרנית והחופשית. הבושם הוא חושני ומפתה במיוחד וזכה להצלחה עצומה בארץ, בדיוק בשל התכונות הללו: ניחוח חם ומסחרר.

הבשמים הסופר מדוברים של CREED מייצגים איכות גבוהה, ראוותנות וגאווה, המותג מתמחה בבישום לגבר אבל עם הזמן הוציא ליין בשמים גם לנשים, כזה הוא CREED Spring Flower, בעל תמציות שנשענות על מסורת אצולה בריטית בת 250 שנים, מימי האבירים והמלכים.

עוד בזמן הורוד– שיסיידו עם רכז לפנים ולעיניים מהפכני אנטי אייג'ינג, מועשר עם קומפלקס Ultimune בלעדי להגברת תפקודי ההגנה של העור.

החיים ברוזה
רוזה הוא מיינות הדגל של מותג השמפניה המיתולוגי מואט ושנדון. רוזה ברוט אימפריאל (Rose Brut Imperial) הוא לא פחות משילוב מהפנט של חיות ועדינות עם עומק ומבנה; בעל אופי פירותי ומעיז ועם זאת יבש מאד. 

תור הזהב – כל הנוצץ הוא זהב

נעים מאוד: טיזיאנה טרנזי הבושם הלקוח הישר מהאגדות. כבר 40 שנה שמשפחת טרנזי עומלת על רקיחת תערובות בשמים ייחודיות שמבוססות על חומרי גלם טבעיים, תוך שימת לב לפרטים. בשנים האחרונות מנוהל העסק על ידי הדור השלישי של המשפחה, טיזיאנה ופאולו, שמתייחסים לכל רקיחת בושם חדש ממש כמו חיים חדשים שנכנסים למשפחה. כל בשמי המותג מעוצבים בהקפדה לרבות

דלוקס – בושם יוניסקס שלוקח את המותג למחוזות חדשים של קסם ומבטא שיא מבחינת הניחוחות של החברה.

גם חברת קלווין קליין הבינה שנגיעה של זהב עושה את כל ההבדל 😉 CK One Gold  הוא בושם נועז ובלתי מתפשר שנועד ליצור רושם ולהתבלט.

לא ניתן לדבר על בשמים בצבע זהב בלי להיזכר ברוברטו קוואלי גולד. מעצב העל האיטלקי השיק וודקה אולטרה-פרימיום איכותית שעיצוב הבקבוק שלה דומה לבושם יוקרתי. רוברטו קוואלי עשויה מים טהורים שמגיעים מהרי מונטה-רוסה הקרים שבאלפים, ועוברים תהליך זיקוק וסינון חדשני. 

ילדי הפרחים

ניחוחות פרחוניים מעודנים, משכרים ותוססים, המזכירים את האושר שבצפייה בשמש המשתקפת על פני הים… ג'וצי בלום, מארק ג'ייקובס דייזי וסדרת הטיפוח של ל'אוקסיטן מזכירים לנו שהטרנד הפרחוני כאן כדי להישאר.

לובשים צורה

לא רק הטופ של הטופ אלא המוצרים עם האריזה הכי מיוחדת! קבלו את המוצרים שהכי שווה לחכות כדי להצטייד בהם כמתנות ממדפי הדיוטי פרי… יוקרה שמעוררת את כל החושים, אתם מוזמנים להתרגש יחד עם ז'אן פול גוטייה, המעצב השובב והחצוף של עולם האופנה על שלל עיצובי בקבוקי בשמיו, או עם הבושם  החדש של קרולינה הררה "GOOD GIRL" בעיצוב נעל עקב שיקית ועכשווית שמגלם את האשה המודרנית: נועז וסקסי, אלגנטי ומסתורי ניגוד של טוב ורע או אם נגדיר זאת, ילדה טובה שחיה על הקצה. חושניות מסתורית ומתוחכם.

עוד בושם בצורה מיוחדת: הבושם החדש מבית האופנה מוגלר, הוא לא רק ניחוח משגע אלא גם דלישס 'איי קנדי'. אומרים שתמונה שווה אלף מילים אז מה אתם אומרים על זה?

מותגים, שופינג, פינוקים – דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, היר איי קאם בקרוב!

 

אהבתם? שתפו!